HONDA CBR1000RRA e-cABS Fireblade SP

HONDA CBR1000RR FIREBLADE SP (NOVO 2017)

-7% HONDA CBR1000RR FIREBLADE SP (NOVO 2017)
Proizvajalec: Honda
Šifra izdelka: HONDA CBR1000RR FIREBLADE SP (NOVO 2017)
Razpoložljivost: AKCIJA
22.990,00 € 21.290,00 €

Nova 2017 Honda CBR1000RR Fireblade SP daje nov pomen sloganu ‘’Popolna kontrola’’. Razmerje moč/masa je na račun 15 kg manj in 8 kW več izboljšano za kar 14%. Serijsko je opremljena s pol-aktivnim vzmetenjem Öhlins Step motor-type Electronic Control suspension, sistemom za nadzor zdrsa pogonskega kolesa HSTC, sistemom za nadzor dviga prednjega kolesa Wheelie Control,sistemom za nadzor dviga zadnjega kolesa pri zaviranju Rear Lift Control, možnostjo izbora različnega motornega zaviranja Selectable Engine Brake, sistemom proti blokiranju kolesa Cornering ABS, sistemom za prestavljanje navzgor in navzdol brez uporabe sklopke Quickshifter & Downshift Assist, možnostjo izbire voznega načina Riding Mode Select System in podajanja moči Power Selector. Tehnologija, ki jo vsebuje tudi iz MotoGP razvita prestižna RC213V-S.

Leta 1992 je Honda presenetila motoristični svet s svojo radikalno CBR900RR Fireblade, ki je ponujala idealno kombinacijo moči in nizke mase. Skozi leta je model Fireblade ostal zvest temu konceptu, ki se odlično obnese na dirkaški stezi in na cesti. Zato je tudi s 23 zmagami najbolj zmagovit 1000-kubični model na legendarni cestni dirki Isle of Man TT, kjer se tekmuje v ekstremnih pogojih.

Zdaj praznuje Fireblade svojo petindvajseto obletnico. 2017 model je občutno lažji, močnejši in opremljen z najmodernejšo elektroniko. Je vse kar predstavlja ime Fireblade in še več.

Temeljni princip nove Fireblade ostaja optimalno razmerje med močjo in težo. Pelje se precej bolje, saj je okretnejša, stabilnejša in z obilico povratnih informacij na račun izboljšanega okvirja. Elektronski progresivni blažilnik krmila Honda Electronic Steering Damper (HESD) nezaznavno ohranja stabilno krmilo.
 Prihranki na masi so zasluga izdatne uporabe magnezija in titana. Celo rezervoar goriva je narejen iz titana, kar je videno prvič na serijskem motociklu. Fireblade SP je kljub vsem dodatkom kar 15kg lažja od predhodnice in tehta pripravljena za vožnjo samo 196kg.

Novi lažji agregat se vrti močneje in višje, ima višje kompresijsko razmerje in spremenjen vžig. Vse komponente agregata in menjalnika so zaradi višjega kompresijskega razmerja in večje moči dodatno ojačane. Pokrovi so iz lahkega magnezija. Dodaten kilogram je lažji tudi litij-ionski akumulator. Lažja in učinkovitejša je tudi protizdrsna sklopka. Izpušni lonec iz titana prav tako prihrani 2,8kg.

Po novem ima Fireblade sistem 'plin preko žice' TBW in Accelerator Position Senzor (APS), ki je bil razvit za RC213V-S, da lahko voznik še natančneje izbira želeno moč na zadnjem kolesu. Tudi v spodnjem območju vrtljajev ponuja novi agregat več moči in navora. Na vrhu ima 8kW več kot prej in sicer 141kW pri 13,000/min.
 Izberete si lahko 3 karakterje podajanja moči Power Selector, ki je dostopen preko Riding Mode Select System (RMSS) :
- Level 1 omogoča maksimalno moč, vključen v Riding Mode (1) za dirkaško vožnjo
- Level 2 moč je delno nadzorovana za mehkejši občutek pri pospeševanju in zaviranju, vključen v Riding Mode (2) za cestno vožnjo
- Level 3 moč je povsem nadzorovana, vključen v Riding Mode (3) za največ varnosti


 Nov sistem elektronskih pomagal ponuja stalno in željam voznika nastavljivo pomoč pri vseh pogojih in stilih vožnje. Osnova za to je 5-osna Inertial Measurement Unit (IMU), ki spremlja vse parametre motocikla. Informacije podaja sistemu za:
 - nadzor zdrsa pogonskega kolesa HSTC, razvit za RC213V-S, 9-stopenjski + izklop
 - nadzor dviga prednjega kolesa Wheelie Control, 3 stopenjski + izklop
- proti blokiranju kolesa pri zaviranju Cornering ABS, ki vključuje tudi sistem za nadzor dviga zadnjega kolesa pri zaviranju Rear Lift Control
 - enoti za vzmetenje Suspension Control Unit (SCU) za nastavljanje kompresije in povratka pol-aktivnega vzmetenja Öhlins Step motor-type Electronic Control suspension (S-EC). Poleg že nastavljenih programov si lahko voznik tudi sam nastavi vse parametre delovanja vzmetenja.


 Selectable Engine Brake (SEB) ponuja izbor 3 stopenj motornega zaviranja. Level 1 zavira najbolj, Level 3 pa najmanj.

Novost je tudi 3-stopenjsko nastavljiv sistem za prestavljanje navzgor in navzdol brez uporabe sklopke Quickshifter & Downshift Assist. Svoje delo opravlja v povezavi z izboljšano zdrsljivo sklopko.

Vsi ti elektronski sistemi delujejo vsak zase, a kot tehnološka celota v vožnji neopazno pomagajo vozniku. Svojim željam si lahko ročno prilagodite vse nastavitve elektronskih pomagal v načinih USER 1 in 2. Riding modes, HSTC ter nastavitve vzmetenja se lahko spreminja kar med vožnjo s stikalom na levem krmilu.

Dvojni aluminijasti okvir je optimiran v več pogledih, zadnja vilica je čvrstejša, platišča so lažja. Celoten motocikel je kompaktnejši in ožji. V področju voznikovih kolen je na vsaki strani 15mm ožja kot pri prejšnjem modelu. Serijsko ima SP enojni sedež. Vsa svetila so v LED tehnologiji.

Radialno vpete 4-batne Brembo Monobloc zavorne čeljusti uporabljajo novo razvite zavorne ploščice, ki omogočajo večje pojemke in toplotno stabilnost tudi pri dirkaški uporabi. Aluminijasta 5-kraka kolesa Y-oblike so lažja. Cornering ABS omogoča učinkovito in varno zaviranje tudi v sam ovinek. Preprečuje možnost blokiranja koles celo pri paničnih manevrih zaviranja. Sistem Rear Lift Control (RLC) dopušča ekstremno močna zaviranja brez dviga zadnjega kolesa.

 Fireblade SP stoji na vrhunskem pol-aktivnem vzmetenju Öhlins (S-EC) : spredaj 43mm NIX30 vilice in zadaj TTX36 amortizer. Obstaja možnost izbora treh Active modes - A1 (Track Active), A2 (Sport Active), A3 (Comfort Active), ki dopuščajo vozniku še fine nastavitve. Pri treh Manual modes - M1, M2 in M3 je nastavljivo prav vse po željah voznika.

Na zaslonu iz tekočih kristalov (TFT) si lahko izberete 3 načine prikaza podatkov : Street, Circuit in Mechanic. Izbirajo in nastavljajo se s stikalom na levem krmilu.
 Svetilnost zaslona se samodejno prilagaja okolju.

Street mode prikazuje izbran Riding Mode ter nastavitve sistemov P (Power), T (HSTC), EB (Selectable Engine Brake) in S (Suspension).
 Mode 1 (FAST) vključuje polno moč z linearnim podajanjem, nizko poseganje HSTC in EB ter čvrsto vzmetenje.
 Mode 2 (FUN) omejuje moč v prvih 3 prestavah, z mehkim podajanjem moči, srednjim poseganjem HSTC, močnim EB ter srednjo čvrstostjo vzmetenja.
 Mode 3 (SAFE) omejuje moč v prvih 4 prestavah, z mehkim podajanjem moči, močnim poseganjem HSTC in EB ter mehkejšim vzmetenjem.

Indikator za prestavljanje navzgor je vodoravna linija iz 5 belih LED diod in svetijo/utripajo, ko vrtljaji presežejo nastavljene vrednosti. Izpis vključuje merilnik hitrosti, vrtljajev, izbrano prestavo, Quickshifter, temperaturo hladilne tekočine, prevoženo pot in dva števca dnevno prevoženih kilometrov.

Potovalni računalnik desno spodaj prikazuje trenutno in povprečno porabo goriva, porabo goriva na poti, povprečno hitrost, trajanje poti, preostanek rezerve goriva in doseg z rezervo goriva.
 Na zgornjem delu si lahko izberete prikaz izbranih vrtljajev za indikator prestavljanja navzgor, nagib, napetost akumulatorja, koledar ali ročno nastavljen tekst.

Circuit mode dodatno k Street mode prikazuje še čas kroga, število krogov in razliko do najboljšega časa kroga. Mechanic mode prikazuje digitalni merilnik vrtljajev, prestavo, nagib, temperaturo hladilne tekočine in napetost akumulatorja.

Tehnična specifikacija
Motor:tekočinsko hlajeni, 4-taktni, 4-valjni, 16-ventilski, vrstni
Prostornina:999 cm3
Največja moč:141 kW (192 KM) / 13.000/min
Največji navor:116 Nm / 11.000/min
Zagon:električni
Vbrizg goriva:elektronski vbrizg PGM-DSFI
Dimenzije (d x š x v):2,065 x 715 x 1125 mm
Medosje:1.404 mm
Višina sedeža:820 mm
Posoda za gorivo:16 l
Pnevmatika spredaj:120/70-ZR17
Pnevmatika zadaj:190/50-ZR17
Zavore:2K/K, cornerABS, Rear Lift Control
Teža:195kg (pripravljen za vožnjo)
Segment motocikla:SPORT

NOVO ZA 2017 Za zahtevnejše uporabnike so dodali še CRF250LRA Rally replico, ki s svoji..
6.490,00 € 5.990,00 €
text_tax 4.909,84 €

~~Piaggio Zip 50 2t/4t je simpatični malček, ki je najmanjši v Piaggio vrstah. Prav zaradi tega je p..
1.650,00 € 1.599,00 €
text_tax 1.310,66 €

NOVO 2017Za nekatere motocikel ne predstavlja samo transporta. Predstavlja določen življenjski s..
6.290,00 € 6.090,00 €
text_tax 4.991,80 €

MOTORISTIČNA ČELADA X-LITE X-201 FRESNOReinkarnacija bistva. Retro hedonizem. Za vse, ki se jim ..
294,99 € 219,00 €
text_tax 179,51 €

Slike so simbolične. ..
2.099,00 € 1.599,00 €
text_tax 1.310,66 €

NOVO 2017Revolucionarna Honda X-ADV750 je pripravljena na poti vseh vrst. Združuje dobre la..
11.490,00 € 10.690,00 €
text_tax 8.762,30 €

MOTORISTIČNA ČELADA X-LITE X-403 GT ELEGANCE N-COM4 čelade v eni, da z eno čelado pokrijete vse ..
429,99 € 386,99 €
text_tax 317,20 €

MOTORISTIČNA ČELADA X-LITE X-802RR ULTRA CARBON PURODirke najvišjega nivoja so za Nolan generato..
519,99 € 467,99 €
text_tax 383,60 €