Nakupovalna košarica je še prazna!
Najbolj moderna Vespa se razkriva z izvedenko GTS Super Tech. Že sam dizajn razkriva bolj športno plat z rešetkami na desnem boku, platišča v črni barvi s poudarjeni robom, novo sprednje vzmetenje, nova digitalna TFT instrumentalna plošča, vtičnik USB ter 'bike finder'.
Vespa GTS je kultni skuter športno klasičnega dizajna. Prava ikona. Vespine korenine segajo daleč v leto 1946, ko je bila ustvarjena prva Vespa 98 in s tem postala tudi prvi skuter na svetu, ki paje veliko pripomogel k mobilnosti takratnega svetovnega prebivalstva. Njene tehnične značilnosti so, da ima pločevinsato karoserijo in enojno vpetje prednje pnevmatike.
Tehnična specifikacija | |
Motor: | štiritaktni, enovaljni |
Največja moč: | 10,3 kW-14 CV-a 8.750 rpm |
Največji navor: | 12 Nm a 6.750 rpm |
Zagon: | električni |
Vbrizg goriva: | Elektronski vbrizg |
Menjalnik: | avtomatski variomat |
Hlajenje: | vodno |
Dimenzije (d x š x v): | 1.930 x 755 x 1.380 |
Prostornina: | 124,7 ccm |
Višina sedeža: | 790 mm |
Posoda za gorivo: | 7 L |
Pnevmatika spredaj: | 120/70-12 |
Pnevmatika zadaj: | 130/70-12 |
Prednje zavore: | Disk Ø 200 mm |
Zadnje zavore: | Disk Ø 200 mm |
Teža: | 154 kg |
Največja hitrost: | ~101 km/h |
Prednje vzmetenje: | vzmet z amortizerjem |
Zadnje vzmetenje: | dva hidravlična amortizerja z regulacijo |
Segment motocikla: | SKUTER od 50 ccm do 300 ccm |