Predstavljajte si vznemirjenje, ko ste z motociklom na dirkalni stezi. Srh, ki te spreletava, ko dosežeš najvišjo hitrost, pretok adrenalina, ko pospešuješ v ovinkih, nagel vdih, ko se približaš ciljni črti.
Dobrodošli v izkušnji RSV4 Factory. Vrhunski superbike na samem vrhu svoje kategorije, zasnovan za voznike, ki si želijo visoke zmogljivosti, ne da bi pri tem ogrozili raven kakovosti in varnosti, ki sta zaščitni znak blagovne znamke Aprilia.
TEHNIČNI PODATKI:
NAPAJANJE Airbox s sprednjimi dinamičnimi dovodi zraka. 4 Marellijeve 48-milimetrske dušilne lopute z 8 injektorji in upravljanjem motorja Ride-By-Wire.
PRENOS 6-stopenjski kasetni menjalnik Prestavna ročica z elektronskim sistemom Aprilia Quick Shift
(AQS) SKLOPKA Večploščna mokra sklopka z mehanskim drsnim sistemom
PRIMARNI POGON Zobniki z ravnim rezom in vgrajeno gibljivo sklopko, pogonsko razmerje: 73/44 (1.659) SEKUNDARNI POGON Veriga: Pogonsko razmerje: 41/16 (2.562)
UPRAVLJANJE NADZORA Sistem APRC (Aprilia Performance Ride Control), ki vključuje načine delovanja motorja (AEM), nadzor motornih zavor (AEB), nadzor vleke (ATC), nadzor koles (AWC), nadzor zagona (ALC), tempomat (ACC), omejevalnik hitrosti ( APT). 6 načinov vožnje (3 Road, 3 Track)
ŠASIJA Aluminijasto podvozje z dvojnim nosilcem z elementi iz stiskane in lite pločevine. Razpoložljive nastavitve: položaj in kot krmila, višina motorja, višina zatiča nihajne roke Smart EC 2.0 elektronsko upravljan blažilnik krmiljenja Öhlins
SPREDNJE VZMETENJE Elektronsko krmiljene vilice Öhlins NIX Smart EC 2.0. Æ 43 mm nosilci, s površinsko obdelavo TIN Aluminijasti nosilci radialne čeljusti, nastavljivi glede hidravličnega stiskanja in blaženja odboja ter prednapetost vzmeti, hod 125 mm
ZADNJE VZMETENJE Obrnjena aluminijasta nihajna roka z dvojno ojačitvijo; Monoshock blažilnik Öhlins TTX z elektronsko upravljanim piggy-back blažilnikom Smart EC 2.0, popolnoma nastavljiv: prednapetost vzmeti, medosna razdalja ter hidravlično kompresijsko in odbojno blaženje. hod 115 mm
ZAVORE Spredaj: dvojni plavajoči kolut iz nerjavečega jekla s premerom 330 mm z lahkim rotorjem iz nerjavečega jekla in aluminijasto prirobnico s 6 zatiči. Brembo Stylema® monobloc radialne čeljusti s 4 nasprotnimi bati Ø30 Æ mm. Sintrane blazinice. Radialna črpalka in zavorna cev s kovinsko pletenico Zadaj: kolut premera 220 mm; Brembo čeljusti z dvema ločenima batoma Ø Æ 32 mm. Sintrane blazinice. Črpalka z integriranim rezervoarjem in kovinsko pleteno cevjo Bosch ABS s funkcijo zavijanja in 3 nastavitvami delovanja motorja, opremljen s strategijo RLM (Rear wheel Lift-up Mitigation)
KOLESA Kovana platišča iz aluminijeve zlitine, popolnoma strojno obdelana, s 5 deljenimi kraki. Spredaj: 3,5"X1 spredaj: 120/70 ZR 17 zadaj: 200/55 ZR 17 (alternativa: 190/50 ZR 17; 190/55 ZR 17) MERE Medosna razdalja: 1435,8 mm Dolžina: 2055 mm Širina: 735 mm Višina sedeža: 845 mm Kot krmila: 24,6° Sled: 104,5 mm TEŽA PRAZNEGA VOZILA 202 kg (90 % goriva) SKLADNOST IZPUSTOV Euro 5 PORABA 6,90 litra/100 km IZPUSTI CO2 160 g/km CO2 PROSTORNINA REZERVOARJA 17,9 litra (s 4-l rezerve)7" Zadaj: 6"x17" PNEVMATIKE Radialne brez zračnic.
spredaj: 120/70 ZR 17 zadaj: 200/55 ZR 17 (alternativa: 190/50 ZR 17; 190/55 ZR 17)
MERE Medosna razdalja: 1435,8 mm Dolžina: 2055 mm Širina: 735 mm Višina sedeža: 845 mm Kot krmila: 24,6° Sled: 104,5 mm
TEŽA PRAZNEGA VOZILA 202 kg (90 % goriva)
SKLADNOST IZPUSTOV Euro 5 PORABA 6,90 litra/100 km IZPUSTI CO2 160 g/km CO2 PROSTORNINA REZERVOARJA 17,9 litra (s 4-l rezerve)
Tehnična specifikacija | |
Motor: | 4-valjni, 4-taktni |
Največja moč: | 217 CV (159,5 kW) a 13.000 giri/min |
Največji navor: | 125 Nm a 10.500 giri/min |
Hlajenje: | Tekočina |
Prostornina: | 1.099 ccm |
Posoda za gorivo: | 17,9 L |
Pnevmatika spredaj: | 120/70 ZR 17 |
Pnevmatika zadaj: | 200/55 ZR 17 |
Prednje zavore: | Disk Ø 320 mm |
Zadnje zavore: | Disk Ø 220 mm |
Segment motocikla: | SPORT |
Tehnični podatki | |
Masa: | 202 KG |