Ergonomija in digitalni zaslon
Aprilia Tuono 125 ponuja več moči kot kdaj koli prej, vendar ne na račun udobja, saj nudi optimalen položaj za vožnjo, pedala nudijo oporo tako, da zmanjšujejo utrujenost, namestitev krmila pa omogoča vozniku popoln nadzor nad vozilom. Kompaktna in lahka armaturna plošča vsebuje nov digitalni zaslon,ki prikazuje koristne informacije, kot so raven goriva, trenutna in povprečna poraba, preostali prevoženi kilometri in še veliko več.
Novost je tudi dvokanalni sistem ABS, razvit v sodelovanju z Boschem, ki zagotavlja izboljšano stabilnost in oprijem v ovinkih.
Zvok motorja, ki prihaja iz srca
Termodinamika novega motorja Aprilia Tuono 125 je bila popolnoma spremenjena. Srce vozila je tekočinsko hlajeni enovaljnik s 4-ventilsko razporeditvijo, skladen s standardom Euro 5 in z robustnejšo krivuljo navora. Največjo moč doseže pri nižjih vrtljajih, kar pomeni manjšo porabo goriva. Zmogljivost je dodatno izboljšana z elektronskim upravljanjem, ki ga zagotavlja novi ECU Marelli MIUG 4.
Šasija, ki postavlja nova merila
Aprilia Tuono 125 je rezultat edinstvenih izkušenj in uspehov ekipe Aprilia Racing na dirkališčih, saj se samo v razredu do 125 cm3 lahko pohvali z 10 dirkači na svetovnih prvenstvih, 10 naslovi proizvajalca in 151 zmagami. To strokovno znanje se kaže v izjemnem aluminijastem okvirju, izdelanem iz tlačno litih nosilcev s križanimi ojačitvenimi rebri, ki zagotavljajo izjemno vodljivost in stabilnost tako na cesti kot na stezi. Na asimetrično nihajno roko pritrjene obrnjene vilice in enojni blažilnik so še zadnja pika na i šasiji, ki je, na kratko, preprosto osupljiva.
Bolj dinamično kot kadar koli prej
Nova zasnova modela Aprilia Tuono 125 se zgleduje po najnovejših modelih RS 660 in Tuono 660, kar je razvidno iz agresivnega, odločno izvirnega videza s popolno osvetlitvijo LED in ikoničnim trojnim žarometom. Aluminijasti okvir, motor, podnožje in plošče vilic so obdelani z najkakovostnejšo barvo, sprednji del kolesa pa je zdaj bolj kompakten, zaradi česar je videti bolj športno in hkrati elegantno.
Tehnična specifikacija | |
Motor: | 4 valjni, 4 taktni |
Največja moč: | 129 kW (175 KM) |
Največji navor: | 121 Nm a 9.000 rpm |
Hlajenje: | Tekočina |
Prostornina: | 1077 ccm |
Posoda za gorivo: | 18,5 L |
Pnevmatika spredaj: | 120/70 ZR 17 |
Pnevmatika zadaj: | 200/55 ZR 17 |
Prednje zavore: | Disk Ø 320 mm |
Zadnje zavore: | Disk Ø 220 mm |
Teža: | 184 KG |
Segment motocikla: | SPORT |