24YM CB500 Hornet bo na voljo v naslednjih barvnih možnostih:
črna – Matt Gunpowder Black Metallic
rdeča – Grand Prix Red
bela – Pearl Himalayas White
Za 24YM se Hondin dvovaljni naked CB500 Hornet pridružuje ikonični družini Honda Hornet. Agresiven novi videz CB500 Hornet je navdihnjen z DNK »uličnega bojevnika« po vzoru svojega velikega brata CB750 HornetoHo. Čutna oblika od spredaj proti zadku ponuja masivni kontrast, s “klinasto” silhueto, ki je obtežena naprej z zelo ozkim zadnjim delom, mišičastim rezervoarjem za gorivo in ostrim novim nosnim stožcem. Impresivna oblika ima tudi svojo funkcijo; geometrijski koti oklepa vključujejo tudi stranske kanale žarometov, ki gladko usmerjajo zračni tok naokoli do zgornjega območja rezervoarja za gorivo. Ta aerodinamični paket prispeva k občutku linearnega krmiljenja s povečano okretnostjo upravljanja. Nova zasnova žarometov LED ohranja preboj žarka, vendar oddaja širšo porazdelitev svetlobe za večjo vidljivost med vožnjo – in zavijanjem – ponoči. Ujema se z novo elegantno zadnjo lučjo, vsa osvetlitev pa je LED.
Popolnoma nov 5 palični TFT zaslon z vrhunsko tehnologijo optičnega lepljenja za izboljšanje vidljivosti pri močni sončni svetlobi. Z zatesnitvijo reže med pokrovnim steklom in TFT zaslonom z uporabo smole se zmanjša bleščanje in izboljša prepustnost osvetlitve ozadja. Upravlja ga novo, za uporabo preprosto 4-smerno levo preklopno stikalo z osvetlitvijo zadaj in omogoča 3 vzorce prikaza informacij: Bar, Circle in Simple.
CB500 Hornet je živahen dvovaljni agregat, ki je za 24YM opremljen s sistemom proti zdrsu zadnjega kolesa (HSTC), posodobitev ECU z novimi nastavitvami PGM-FI (vbrizga goriva) izboljša pospeševanje pri nizkih obratih in prenos moči v celotnem območju vrtljajev, šeststopenjski menjalnik pa z gladkimi menjavami upravlja pomožna/drsna sklopka, ki odpravlja “poskakovanje” zadnjega kolesa pri močnem zaviranju in prestavljanju navzdol. Moč in navor za 471 ccm motor ustrezata največjim zahtevam za vozniški izpit A2 pri 35kW in 43Nm navora.
Visokokakovostna specifikacija šasije vključuje 41 mm vilice Showa SFF-BP USD, zadnji amortizer Showa, dvojni sprednji disk z radialno nameščene 4-batnimi zavornimi čeljusti, zadnji disk z 1-batno čeljustjo, 2-kanalni ABS.
Lahek in močan glavni okvir iz jeklene diamantne cevi s premerom 35 mm ostaja nespremenjen za 24YM. Oblika in položaj nosilcev motorja ter ravnovesje togosti okvirja zmanjšujejo tresljaje na minimum. Nihajna roka je izdelana iz 2 mm jekla in uporablja votel prečni nosilec; vrtljivo je tog in stransko prožen za izboljšanje vodljivosti. Enocevni zadnji amortizer Showa z batom velikega premera zagotavlja odličen odziv in upravljanje temperature ter ima 5-stopenjsko nastavitev prednapetosti.
Višina sedeža je nizka in znaša 785 mm, zaradi česar je CB500 Hornet zelo enostaven za upravljanje, njegov nevtralni položaj pri vožnji pa udobno sprejme voznike vseh višin. Rezervoar za gorivo vsebuje 17,1 l in skupaj z odličnim motorjem, ki porabi 3,5 l/100 km goriva omogoča doseg več kot 485 km. Neto masa je 188 kg. Lahka platišča uporabljajo 5 naper v obliki črke Y; 3,5-palčni spredaj ima pnevmatiko 120/70-ZR17, 4,5-palčni zadaj pa 160/60-ZR17.
Tehnična specifikacija | |
Motor: | tekočinsko hlajen, 2-valjni, linijski |
Največja moč: | 35kW (47KM) / 8.600/min |
Največji navor: | 43 Nm / 6.500/min |
Zagon: | električni |
Vbrizg goriva: | elektronski vbrizg PGM-FI |
Dimenzije (d x š x v): | 2080 x 790 x 1060 mm |
Medosje: | 1410 mm |
Prostornina: | 471 cm3 |
Višina sedeža: | 785 mm |
Posoda za gorivo: | 17,1 l |
Pnevmatika spredaj: | 120/70 - 17 |
Pnevmatika zadaj: | 160/60 - 17 |
Teža: | 189 kg (pripravljen za vožnjo) |
Segment motocikla: | NAKED |
Tehnični podatki | |
Zavore: | K/K, ABS |
Poraba goriva: | 3,5 l/100km |
Izpusti CO2: | 80 g/km |