ZALOGA MY22:
CMX1100A Rebel Redna cena: 11.190,00 EUR (ZADNJI KOSI MY22)
CMX1100D Rebel - DCT Redna cena: 12.190,00 EUR (ZADNJI KOSI MY22)
MY23:
CMX1100A Rebel Redna cena: 11.690,00 EUR (MY23)
CMX1100D Rebel - DCT Redna cena: 12.690,00 EUR (MY23)
Po velikem uspehu manjšega CMX500 Rebel se je Honda zdaj odločila ponuditi večjo verzijo za najzahtevnejše motoriste.
• Novi CMX1100 Rebel združuje klasično lepoto z najmodernejšo tehnologijo.
• Omogoča tako sproščeno kot tudi zelo dinamično vožnjo.
• Njegov 2-valjni agregat je poln karakterja in zmogljivosti – 98Nm navora in 64kW (87 KM) moči.
• Za vozno dinamiko poskrbijo okreten okvir, kakovostno vzmetenje z nastavljivo prednapetostjo vzmeti spredaj in zadaj ter zmogljive zavore z radialnim vpetjem zavorne čeljusti spredaj.
• 4 načini vožnje Riding Modes, 3-stopenjski sistem proti zdrsu zadnjega kolesa HSTC in sistem proti dvigu prednjega kolesa Wheelie Control, sodoben 2-kanalni ABS.
• Za dodatno udobje bo poskrbel serijski tempomat.
• Možno si je omisliti tudi unikatni samodejni 6-stopenjski menjalnik z dvema sklopkama Dual Clutch Transmission (DCT) in možnostjo ročnega prestavljanja.
Veliki Rebel je primeren za ležerno križarjenje kot tudi za dinamično premagovanje ravnin in ovinkov.
Mere motocikla so ostale relativno kompaktne, sedež je postavljen nizko na 700 mm. Pripravljen za vožnjo tehta le 223kg. Bolj izkušeni vozniki bodo cenili njegov dinamični potencial in možnost konkretnih nagibov do 35°. Prav vsi pa bodo opazili močen karakter in visoke zmogljivosti agregata, ki izhaja iz legendarne Africe Twin. Inženirji so ga nastavili tako, da ponuja navdušujočo odzivnost pri nižjih in srednjih vrtljajih, kjer se agregat uporablja največ časa. Niso pozabili niti na atraktivno zvočno kuliso, ki naježi kožo.
Oblikovanje je minimalistično, saj je občudovalcu vse na očeh. Kovinski blatniki pokrivajo debele pnevmatike 130/70B18 spredaj in 180/65B16 zadaj.
Okrogel žaromet združuje klasično obliko s 4 modernimi LED žarnicami. Tudi vsa ostala svetila so izvedena v LED tehnologiji. Negativni LCD zaslon s temnim ozadjem je dobro berljiv tudi na sončni svetlobi. Za solo vožnje je možno hitro sneti sopotnikov sedež in tako še poudariti minimalistično obliko zadka. Voznikov sedež je oblikovan tako, da nudi oporo tudi pri močnih pospeševanjih. Pod sedežem se nahaja priročen 3l prostor z USB vtičnico za polnjenje elektronskih naprav.
Pod površjem pa se skriva najmodernejša tehnologija : plin preko žice Throttle By Wire (TBW) omogoča 3 tovarniško nastavljene načine vožnje Riding Modes (Standard, Sport, Rain) in še način USER za osebne nastavitve vseh parametrov delovanja (podajanje moči, zaviranje z agregatom, sistem proti zdrsu zadnjega kolesa in sistem proti dvigu prednjega kolesa). Za varnost pri pospeševanju skrbita 3-stopenjski sistem proti zdrsu zadnjega kolesa in sistem proti dvigu prednjega kolesa. Serijsko dobite tudi tempomat za ohranjanje izbrane hitrosti.
Ta posebna kombinacija klasičnega izgleda, visokih zmogljivosti in moderne tehnologije pomeni, da veliki Rebel na trgu ponuja nekaj, kar v njegovem segment ni samoumevno.
V ponudbi bo tudi obilica originalne dodatne opreme.
Tehnična specifikacija | |
Motor: | tekočinsko hlajen, 2-valjni, 8- ventilski, vrstni |
Največja moč: | 64kW (87KM) / 7.000/min |
Največji navor: | 98 Nm / 4.750/min |
Zagon: | električni |
Vbrizg goriva: | elektronski vbrizg PGM-FI |
Dimenzije (d x š x v): | 2,240 x 853 (834 DCT) x 1,115 mm |
Medosje: | 1520 mm |
Prostornina: | 1084 cm3 |
Višina sedeža: | 700 mm |
Posoda za gorivo: | 13,6 l |
Pnevmatika spredaj: | 130/70B18 M/C |
Pnevmatika zadaj: | 180/65B16 M/C |
Teža: | 191 kg (pripravljen za vožnjo) |
Segment motocikla: | NAKED |
Tehnični podatki | |
Zavore: | K/K, 2-kanalni ABS |
Poraba goriva: | 3,7 l/100km |
Izpusti CO2: | 114g/km / 123g/km (DCT) |