CRF1100D Africa Twin DCT - 16.190,00 EUR -
Večji Euro5 agregat s 1.084 kubičnimi centimetri zdaj zmore 75kW (102 KM) / 7,500/min in 105 Nm / 6,250/min. Primerno sta dodelana tudi menjalnik in sklopka. Kljub večjemu in močnejšemu agregatu in boljši opremi je zdaj Africa Twin od svoje manjše predhodnice lažja za kar 5 kg.
Odmik od tal znaša konkretnih 250mm, kar pride še posebej prav pri terenski vožnji. Povsem nastavljivo vzmetenje s hodom 230mm spredaj in 220mm zadaj omogoča presenetljive zmogljivosti na terenu in na cesti. Za boljše vozne lastnosti so inženirji izboljšali tudi okvir in vzmetenje. Zadnja aluminijasta vilica po vzoru tekmovalne CRF450R izboljšuje oprijem zadnjega kolesa. Poleg serijskih pnevmatik so homologirane tudi grobo profilirane terenske pnevmatike – spredaj 90/90-21M/C 54S in zadaj 150/70B 18M/C 70Q, s hitrostno omejitvijo 180km/h oziroma 160km/h.
Vizir je nižji za boljšo vidljivost naprej. Krmilo je 22,5mm višje za lažjo vožnjo sede ali stoje. Sedež je 40mm ožji za lažje doseganje tal in oblikovan za lažje gibanje naprej in nazaj.
Opcijsko je možno naročiti nižji 825-845mm ali višji 875-895mm sedež. Robustni ščitniki rok so serijska oprema.
Nova sodobna 6-osna enota Inertial Measurement (IMU) kontrolira :
- 4 načine vožnje Riding Modes ( URBAN, TOUR, GRAVEL in dodatno OFF-ROAD )
- 7-stopenjski sistem proti zdrsu zadnjega kolesa HSTC, ki ga je možno izklopiti
- protiblokirni zavorni sistem Cornering ABS, ki preprečuje blokiranje koles tudi v nagibu in vključuje tudi nastavitve za terensko vožnjo
- 3-stopenjski sistem proti dvigu prednjega kolesa Wheelie Control, ki omogoča na 1. stopnji bolj kontroliran dvig prednjega kolesa, na 3. stopnji pa preprečuje kakršenkoli dvig le-tega. Možno ga je povsem izklopiti.
- sistem proti dvigu zadnjega kolesa Rear Lift Control.
- Sistem plina Throttle By Wire (TBW) je dodatno razvit in:
- omogoča 4 različne moči POWER in karakterje agregata
- 3 stopnje zaviranja agregata Engine Braking
4 načini vožnje (Riding Modes) so tovarniško prilagojeni različnih potrebam voznika:
- TOUR ponuja največjo moč Power (1), srednje zaviranje agregata Engine Braking (2), aktiven cestni Cornering ABS.
- URBAN ponuja srednjo moč Power (2), srednje zaviranje agregata Engine Braking (2), aktiven cestni Cornering ABS.
- GRAVEL ponuja najmanjšo moč Power (4), najmanjše zaviranje agregata Engine Braking (3). Aktiven terenski Cornering ABS brez možnosti izklopa ABS na zadnjem kolesu.
- OFF-ROAD ponuja manjšo moč Power (3), najmanjše zaviranje agregata Engine Braking (3). Aktiven terenski Cornering ABS z možnostjo izklopa ABS na zadnjem kolesu.
Tudi znotraj teh 4 izbranih načinov si lahko sami nastavite : 7-stopenjski HSTC z možnostjo izklopa, 3-stopenjski Wheelie Control z možnostjo izklopa in pri verziji DCT še 3-stopenjski Sport program za prestavljanje.
Revolucionarni barvni TFT zaslon na dotik velikosti 6.5 palcev vam omogoča nadzor nad vsemi sistemi motocikla. Vključuje tudi Apple CarPlay®, ki omogoča prikaz in uporabo vašega Apple iPhone® kar preko zaslona na dotik. Tako lahko uporabljate tudi različne aplikacije za navigacijo. Bluetooth povezava omogoča prostoročno upravljanje telefonov iPhone® ali Android preko stikal na levem krmilu. Zaslon na dotik lahko upravljate tudi z rokavicami. USB vtičnica se nahaja ob zaslonu.
Dvojne prednje LED luči so po novem opremljene s sistemom za boljšo vidnost podnevi Daytime Running Lights (DRL). Tudi tempomat je del bogate serijske opreme. Smerokazi imajo funkcijo zaviranja v sili s katero opozorijo ostale udeležence v prometu na močno zaviranje (nad hitrostjo 50km/h). Sistem za prestavljanje navzgor brez uporabe sklopke (quickshifter) ostaja na spisku dodatne opreme.
Poleg tega ima voznik na voljo še 2 načina USER 1 & 2, ki ponujata možnost osebnih nastavitev – moč Power 1-4, zaviranje agregata Engine Braking 1-3 in parametre ABS (cestni/terenski).
DCT - SAMODEJNI MENJALNIK
Lahko si omislite Africo Twin s samodejnim menjalnikom z dvojno sklopko in možnostjo ročnega prestavljanja (DCT). Unikatni DCT je Honda prvič ponudila trgu leta 2009 in od takrat v Evropi prodala več kot 100.000 motociklov s tem menjalnikom.
DCT odlikujejo izredno hitra prestavljanja, povsem brez prekinitve pogona in izgub. Prednosti tega dovršenega samodejnega menjalnika je kar nekaj. Ni možno zgrešiti prestave in poškodovati zobnikov. Agregat ne more neželeno ugasniti, niti ga ni možno preobremeniti s previsokimi vrtljaji. Ker lahko voznik povsem prepusti prestavljanje je vožnja precej manj utrujajoča.
DCT na pustolovski Africi Twin je povsem prilagojen terenski vožnji. Z gumbom G na TFT zaslonu lahko dodatno izboljšate občutek za zadnje kolo. DCT za najbolj učinkovito in prijetno prestavljanje upošteva tako klance kot tudi nagib motocikla.
Voznik si lahko izbere 3 načine delovanja DCT menjalnika :
- D (drive) je namenjen ekonomični vožnji
- S (sport) ponuja na izbiro 3 stopnje bolj športnega prestavljanja pri višjih vrtljajih
- MT (ročno) povsem prepušča prestavljanje vozniku z gumbi na levem krmilu
Tudi v samodejnih načinih D in S lahko voznik v trenutku z gumbom prestavi v želeno prestavo. DCT se potem v primernem trenutku sam vrne v samodejni način.
Tehnična specifikacija | |
Največja moč: | 75 kW ( 102 KM ) / 7.500/min |
Največji navor: | 105 Nm / 6.250/min |
Zagon: | električni |
Vbrizg goriva: | elektronski vbrizg PGM-FI |
Dimenzije (d x š x v): | 2330 x 960 x 1395 mm |
Medosje: | 1.575 mm |
Prostornina: | 1084 cm3 |
Višina sedeža: | 870/850 mm nastavljiv ( opcija - nižji sedež 825-845 mm, višji sedež 875-895mm ) |
Posoda za gorivo: | 18,8 l |
Pnevmatika spredaj: | 90/90-21M/C 54H |
Pnevmatika zadaj: | 150/70R18M/C 70H |
Tehnični podatki | |
Motor: | tekočinsko hlajeni, 4-taktni, 8-ventilski, vrstni dvovaljnik |
Masa: | 226kg ( 236kg DCT ) - pripravljen za vožnjo |
Zavore: | 2K/K, corner ABS ( izklopljiv na zadnjem kolesu za terensko uporabo ) |
Poraba goriva: | 4,9 l/100km ( 4,8 l/100km DCT ) |
Izpusti CO2: | 112 g/km ( 110 g/km DCT ) |