Vespa Primavera 50 4T 4V

Vespa Primavera 50 Touring 25/45 km/h

Vespa Primavera 50 Touring 25/45 km/h
Proizvajalec: VESPA
Šifra izdelka: Vespa Primavera 50 4T Touring
Razpoložljivost: Pošlji povpraševanje
3.999,00 €

Dobavljiva tudi v 25 km/h različici

Prva Vespa Primavera se je pojavila v letu 1968. Bila je znanilka mladosti, uporništva, družbenih sprememb in še bi lahko naštevali. Od univerz v Kaliforniji do trgov v Parizu, so se ustvarjale nove družbene skupine mladih, ki so bili v prvi vrsti hitro se spreminjajočih družb.
Vespa Primavera je okretna, inovativnih linij, penečih zmogljivosti ter enostavna in zabavna za vožnjo.
Danes se je Vespa Primavera vrnila z veliko vrednotami, ki ustvarjajo legendo. Mladostna, inovativna, tehnološko dovršena, okretna in dinamična, s pogledom na varstvo okolja v katerem je zvezda. Dobila je tudi nekaj stilskih in tehničnih značilnosti Vespe 946- najbolj cenjenega in tehnološko dovršenega modela, ki so ga kadarkoli ustvarili.
Odličen stil
Primavera je visoko moderna Vespa, elegantno oblikovana v ekskluzivnem slogu, vendar brez odrekanja na področju udobja. Zahvaljujoč se izkušnjam pridobljenih na razvijanju projekta Vespa 946, je Piaggio Style Centre izpeljal pomembno, inovativno delo na površinah in delih karoserije. Uporablja najboljšo tehnologijo svojega časa. Njena oblika in razvoj sta močno napredovala v primerjavi s predhodno generacijo. Zunanje mere vozila so enake kot tiste, ki so zaznamovale Vespo LX, vendar je povečanje nekaterih temeljno specifičnih dimenzij prineslo k optimizaciji ergonomije in udobja uporabe Vespe.
Pogled na Primavero takoj spominja na najbolj klasičen Vespa slog. Rep je ponovno poudarjen in stanjšan, tako kot prvi prototip, po katerem je navdihnila ime »Vespa«, zaradi svoje podobnosti s oso.
Smerniki in LED dnevne luči niso pretirano velike, puščajo prostor za sprednji ščit; so elegantno zlita s karoserijo, da se prepreči poseganje v čiste linije Primavere. Porazdelitev krmilnih oblog je revolucionarno v primerjavi z večino Vespinih predhodnih modelov. Krmilna stikala za glavne funkcije so vizualno ločena od ostalih oblog na krmilu, in tako spominjajo na starejše popularne modele, ki so imeli na levi ročici sklopko ter prestave. Digitalno – analogna inštrumentna plošča z retro pridihom zapolnjuje krmilo. Zasnova 11” platišč je povsem nova, z upoštevanjem tradicionalnega števila petih prečk se lepo poda celotni Primaveri.
 Barve; Bela (montebianco), temno modra (midnight blue), rdeča (dragon red), rjava (kreta senesi), svetlo modra (marechiaro), črna (vulcan black).
 Tehnologija revolucionarne Primavere
Popolnoma nova bolj toga karoserija.Pločevinasta karoserija, ki je ravno tako okvir Vespe, omogoča Vespi izstopanje od ostalih skuterjev v svetu. Primaverina karoserija je popolnoma nova, še vedno pa ohranja zvestobo do edinstvenega postopka spajanja kosov karoserije s stiskanjem, točkovnim varjenjom in klasičnim varjenjom. Zaradi novega položaja baterije ( pod sredinskim delom stojišča), se je povečal tudi prostor pod sedežom na 16,6l (predhodni model 14,3l), s tem pa je tudi več prostora za dostop do motorja saj se prostor pod sedežom enostavno izvleče.
 Nov sistem pritrditve pogonskega agregata
Pri modelih 125ccm in 150ccm je pogonski agregat pritrjen na šasijo, s sistemom dveh točk vpetja nosilnih rok (predhodni model je imel eno točkovno vpetje), in z dvojnim gumi blažilnikom. Kot rezultat novega vpetja pogonskega agregata, je manj tresljajev ki jih občuti voznik.
 Novo prednje vzmetenje
Kljub temu ohranja klasično Vespino enojno vpetje prednjega kolesa. Nov način vpetja amortizerja zmanjšuje drsno trenje. Amortizer je sedaj pritrjen na nosilec, ki je povezan s kolesom preko nihajoče puše. Pri predhodnem modelu pa je bil ta pritrjen direktno na pesto kolesa z dvema vijakoma. Za voznika ta tehnična rešitev pomeni veliko manj tresljajev in večje udobje v vožnji.
 

 

 

 

Tehnična specifikacija
Motor:štiritaktni, enovaljni, 3 ventilski i-get
Zagon:električni
Vbrizg goriva:uplinjač
Menjalnik:avtomatski variomat
Hlajenje:zračno
Dimenzije (d x š x v):1.860 x 735 x 1.340 mm
Prostornina:49,9 ccm
Višina sedeža:790 mm
Posoda za gorivo:7 l
Pnevmatika spredaj:110/70-12
Pnevmatika zadaj:120/70-12
Prednje zavore:Disk Ø 220mm
Zadnje zavore:Boben Ø 140 mm
Največja hitrost:45 km/h (25 km/h)
Prednje vzmetenje:vzmet z amortizerjem
Zadnje vzmetenje:enojni hidravlični amortizer
Segment motocikla:SKUTER do 50 ccm

Cene so informativne!Dodatna oprema za letnike do 2015! ..
205,05 €
text_tax 168,07 €

MOTORISTIČNA ČELADA X-LITE X-903 ULTRA CARBON MAVEN N-COMKONSTRUKCIJAZunanja šk..
629,99 € 469,00 €
text_tax 384,43 €