Najbolj dinamična Vespa se razkriva z izvedenko GTS Super. Že sam dizajn razkriva bolj športno plat z rešetkami na desnem boku, platišča v črni barvi s poudarjeni robom, novo sprednje vzmetenje, instrumentalna plošča z rdečo osvetlitev, vtičnik USB ter 'bike finder'. Motorja 125 ccm in 150 ccm i-Getr vodno hlajena, omogočata veliko navora, skrbno porabo, tiho delovanje in skrb za okolje z novim sistemom Strat&Stop (spelji&ustavi). Serijo zaključuje 300 ccm agrgat, Euro 5, s sisitemom ABS/ASR, ki poskrbita za varno in učinkovito vožnjo.
Vespa GTS je kultni skuter športno klasičnega dizajna. Prava ikona. Vespine korenine segajo daleč v leto 1946, ko je bila ustvarjena prva Vespa 98 in s tem postala tudi prvi skuter na svetu, ki paje veliko pripomogel k mobilnosti takratnega svetovnega prebivalstva. Njene tehnične značilnosti so, da ima pločevinsato karoserijo in enojno vpetje prednje pnevmatike.
300 kubična Vespa je najmočnejša Vespa je najmočnejša Vespa do sedaj. Njene zmogljivosti so zavidljive, kar sporoča tudi podatek, da ima samo 148 kg in 22 konjskih moči, rezultat je impresivna odzivnost.
Tehnična specifikacija | |
Motor: | štiritaktni, enovaljni |
Največja moč: | 17,5 kW-23,8 CV-a 8.250 rpm |
Največji navor: | 26 Nm a 5.250 rpm |
Zagon: | električni |
Vbrizg goriva: | Elektronski vbrizg |
Menjalnik: | avtomatski variomat |
Hlajenje: | vodno |
Dimenzije (d x š x v): | 1.930 x 755 x 1.370 |
Prostornina: | 278 ccm |
Višina sedeža: | 790 mm |
Posoda za gorivo: | 8,5 L |
Pnevmatika spredaj: | 120/70-12 |
Pnevmatika zadaj: | 130/70-12 |
Prednje zavore: | Disk Ø 220 mm |
Zadnje zavore: | Disk Ø 220 mm |
Teža: | 158 kg |
Največja hitrost: | ~118 km/h |
Prednje vzmetenje: | vzmet z amortizerjem |
Zadnje vzmetenje: | dva hidravlična amortizerja z regulacijo |
Segment motocikla: | SKUTER od 50 ccm do 300 ccm |